30.03.2015

Hotel International, Sinaia – fara alte comentarii

Hotel International, la intrare in Sinaia, dinspre Bucuresti, pe partea stanga.
Asezat mai sus decat nivelul strazii, pana gasesti parcarea ametesti... trebuie sa ocolesti hotelul, si cand iti pierzi orice speranta, undeva in spatele acestuia se formeaza o straduta care duce in parcare. Din parcare, pana in hotel, faci un pic de sport ocolind ce latura a hotelului doresti,  fiindca nu exista intrare directa.
Cele 4 stele ale hotelului, decazut de la 5 stele la un moment dat, se observa de la intrare. Personalul de la receptie zambeste condescendent, chiar daca ar prefera sa nu existi, pare chiar ca stie si de gluma. 
Nu am avut de-a face cu holul si receptia prea mult, ceea ce mi-a placut aici, ca de altfel in intreg hotelul, a fost schema de culori aleasa. Nuante calde de bej, combinate cu nuante de bleu pe podea si cu maron-ul mobilierului din lemn.



Sticla este prezenta sub forma balustradelor si a candelabrelor.
Camerele respecta aceeasi schema de culori in bej cald si maron cu ceva bleu-gris in mocheta. Ceea ce mi-a placut in mod deosebit a fost inlocuirea mobilierului anost de hotel compus din masa lunga dispusa undeva in camera pe care troneaza televizorul si restul accesoriilor, cu un birou clasic asezat pe colt, cu un scaun tapitat elegant, mapa cu prezentarile si telefonul aferent.  Televizorul este incadrat intr-un cadru de lemn, pe perete. O imagine calda ofera si peretele din partea opusa televizorului, perete care este tapisat cu o imitatie de piele.



Surprinzator pentru un hotel cu 7 etaje, geamurile se deschid larg, camera are balcon... si ce balcon! Din sticla... fara balustrade metalice, fara alte adaosuri... doar sticla... cam periculoasa treaba... dar de mare efect fiindca vederea e superba.
Un alt lucru dragut la camerele hotelului sunt benzile led care lumineaza toate cotloanele: ai benzi led in baie, sub chiuveta, benzi led in rama panoului tapisat... Aceste benzi led sunt prezente si in ramele usilor lifturilor.
Baia camerei e simpla, cu dus direct in pardoseala, separate de restul incaperii de baie printr-un perete integral din sticla, chiuveta unica, inconjurata de oglinzi... mmm ... baie de hotel dragut.



Un lucru pe care nu l-am vazut in alte hoteluri, si care mi se pare de mare utilitate este “panoul de control” al camerei. Panou pe care setezi temperatura termostatului, dar care are si rol de comunicare cu personalul hotelului prin intermediul unui fratior al lui aflat la intrarea in camera de hotel. Pe panoul respectiv exista butoane pentru “do not disturb”, “emergency” si inca ceva in afara de setarea temperaturii. Chestie foarte desteapta avand in vedere ca in alte parti au doar acea hartiuta cu “do not disturb” pe care pana acum nu a luat-o nimeni in seama in ciuda faptului ca este bi sau chiar tri-lingva... Aici in schimb am fost surprinsa pozitiv de faptul ca acel beculet cu accesul interzis, aprins pe panoul din exteriorul usii a fost luat in considerare si chiar nu m-am trezit cu camerista calare peste mine. La fel de placuta a fost si metoda prin care te anunta ca au luat la cunostinta ca nu vrei sa fii deranjat, dar daca totusi te razgandesti si vrei sa iti schimbe prosoapele sau sa iti faca curatenie, poti sa anunti pana in ora ... x. Anume, iti lasa o scrisorica cu detaliile respective, frumos ambalata intr-un plic galbui, asortat cu hotelul, sub usa camerei.



Dar hai sa terecem si la surprizele urate... motivul decaderii de la 5 la 4 stele oare? In ciuda atentiei la detalii, a modului elegant si zambitor de a comunica cu oaspetii, am observat o scapare... Am fost surprinsa negativ de un detaliu al minibarului. Mobilierul in care era incastrat avea loc pentru pahare de vin si loc pentru cafetiera. Pana aici nimic rau, chiar foarte frumos gandit. Dar, daca la cafetiera aveai doua cesti de cafea langa, asa cum e normal pentru o camera dubla, in locul destinat paharelor de vin... surpriza... un singur pahar! Acum intrebarea e: oare au presupus ca nu vor bea ambii locatari vin in acelasi timp, sau ca vor bea din acelasi pahar?  Hmmm...
Restaurantul hotelului e frumos organizat, cu personal dragut (spre deosebire de alte hoteluri ce se vor cu fitze de 5 stele si de capitala), serviabil si cu produse variate si... gustoase... cel putin ceea ce am incercat eu.
In pretul camerei este inclusa si piscina, sala de sport, sauna... dar nu am avut timp sa beneficiez de ele.
Per total hotelul mi-a placut, m-am simtit mai bine decat in Poiana Brasov la Alpin (camerele cu aspect de renovat pe jumatate si domnisoara de la receptie suferinda)  sau in Bucuresti la Ramada (personalul din restaurant cu frustrari majore).

Din partea mea... 4 stele frumusele pentru Hotel International, Sinaia... cum intri pe stanga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu