29.02.2016

Muzeele satului din Maramures - fast forward

Muzeul Satului Maramuresean din Sighetul Marmatiei (http://muzeulmaramuresului.ro/etnografie/)
- Str. Muzeului, nr. 1
Deschis zilnic, tel. 0262 314229
Notă: Vizitatorii doritori de ghid însoțitor sunt rugați să se programeze cu cel puțin 48 de ore înainte.

Spaţii de cazare in cadrul muzeului satului
- Str. Muzeului
tel. 0262 314229; 0262 311521






Mare, frumos, intins pe deal ... si pe vale...4 lei intrarea ... l-am facut pe fuga ... habar nu am pe unde am umblat... am ratat moara  :-(   si cateva case.
Pe site-ul oficial exista atatea informatii despre casutele din muzeul in aer liber incat ... vizitati site-ul :-)  fiindca eu nu am destul talent si cunoastere pentru a le descrie.




























Muzeul satului din Baia Mare 
-Str. Dealul Florilor nr. 1 
  Telefon: 0262 276 895 
  E-mail: secretariat@etnografie-maramures.ro
- Luni inchis 
  Marti - Duminica 10 -16 (octombrie - aprilie) 
  Marti - Duminica 10 - 20 (mai - septembrie)

 
Mic, dragut, cu zone geografice bine definite... si aici am ratat moara... sau morile...
Am vazut doar exteriorul caselor ... din motive obiective, afisate clar la intrare :-)

1. Zona Codru







2. Zona Lapus







3. Tara Maramuresului (Maramuresul istoric)













4. Tara Chioarului








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu